23. augusta 2011

Expression from students

Hello, I would like to thank you for the Spanish conversation clubs, which is sadly reaching its end this week.
Juan was an excellent teacher, I gained a lot from the lessons with him...One can study grammar, but it's very difficult to get by without speaking.
Juan's way of teaching was very good , and it was obvious that he was taking the preparation very seriously.
We've had a lot of fun together, we have learned a bit more about the life in Uruguay and we met a good friend.
We would be very happy, if it was somehow possible to continue in the spanish conversation club because it seems very difficult to find an only Spanish speaking course in Trencin.

Once again thank for the chnce to inprve my Spanish.
Regards
Linke Cicova

Dobry den,
Rada by som sa Vam podakovala, za klub spanielskej konverzacie, ktory sa bohuzial uz tymto tyzdnom konci. Juan bol skvelym ucitelom, hodiny travene konverzovanim v spanielcine mi boli velkym prinosom...Clovek sa moze ucit gramatiku, ale bez rozpravania sa len horko tazko dohovori.
Juan mal velmi dobry styl vyucby a bolo vidiet ze sa na hodiny poctivo pripravuje.
Uzili sme si s nim vela srandy, dozvedeli sme sa nieco viac o zivote v Uruguaji a nasli sme si v nom dobreho kamarata. Keby bolo mozne pokracovat nejakym sposobom v klube spanielskej konverzacie, cize keby sa vam podarilo zohnat spanielsky hovoriacu osobu, tak by sme boli velmi stastni, lebo v Trencine je to dost tazke najst takyto klub kde sa len rozprava po spanielsky.

Este raz dakujeme za moznost zdokonalit sa v spanielcine.
S pozdravom ,
Lenka Čičová

 
Hello KC Aktivity,
I would like to thank you for the Spanish conversation course which exceeded my expectations.
Juan, alongside all my Slovak classmates, helped me to brush up on my knowledge of Spanish, and to motivate me to learn new vocabulary and grammar.
I really liked Juan's approach. We studied by experience: we watched films, we did a bit of cooking or were presented information about Uruguay with some youtube videos, too.
Despite the fact I didn't speak much, which was due to my lack of the vocabulary:), I enjoyed the lessons and, thanks to Juan, I was never bored.
muchas gracias por todo
Miro

Zdravím KC aktivity,
chcel by som sa Vám poďakovať za kurz španielskej konverzácie, ktorý prekonal moje očakávania.
Juan spolu so slovenskými spolužiakmi mi pomohli oprášiť španielčinu a motivovali ma k tomu, aby som sa začal zase učiť nové slovíčka a gramatiku:-)
Páčil sa mi Juanov prístup. Učili sme sa zážitkovou formou: mali sme kino, varenie alebo prezentáciu Uruguaia s použitím videí z youtube.
Napriek tomu, že som toho veľa nenarozprával (pretože mi chýba slovná zásoba:-) som si hodiny užil a nikdy som sa vďaka Juanovi nenudil.
Muchas gracias por todo
Miro